lång helg

oj det var länge sen jag skrev här nu såg jag. kan väl helt enkelt däga som så att jag har haft så mkt annat att göra att bloggen har hamnat lite bakom.
Är sjukt mycket plugg nu alltså, är helt slut.

Har varit i skolan och övat på att sätta sond, pck, cvk, infusion och tagit blodprov i de mån det gick. Mycket utplockat sortiment såhär nära tentan. hoppas verkligen att jag klarar den, den här gången. orkar inte ha den dragandes efter mig mer.

helgen var iallafall trevlig och lång för en gång skull. trodde det var fredag hela torsdagen eftersom att vi var lediga på fredagen och festade där på torsdagskvällen på kravallen. även fredagen gick i festandets tecken hemma hos min kära vän tove. lördagen var jag och älsk o kollade på musikframträdande (min "kusin") var med och spelade, innan vi for hem till norpan. på kvällen var jag bortbjuden på¨3 rätters hos Nanna. Mycket trevligt och gott! avslutade kvällen med lite spel.

söndagen gick i pluggandets tecken, plugg i stort sett hela dagen, precis som idag och i morgon och många dagar framöver :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu