koncentrationssvårigheter

Bara två dagar kvar till tentan, många brukar märka det på att de blir nervösa, jag märker det på att min hjärna inte ill koncentrera sig mer. Den har liksom gett upp, förhoppningsvis för att den fått in allt jag behöver ;)

Jag gör i stort sett allt annat än att plugga de här dagarna precis innan. Det går inte jag orkar inte sitta still tyvärr. Men lite till måste jag tvinga mig själv att läsa. Måste ju lära mig hopp, transition och adaptation också, det har jag knappt läst alls. Sen tänkte jag försöka mig på en gammal tenta sen med, får se hur det går!

Har iallafall varit duktig och varit uppe på sjukhuset och anmält mig till blodgivare, nu är det bara o vänta och hoppas att proverna hon tog ser bra ut. Sen kan även jag göra lite nytta i samhället :)


Kommentarer
Postat av: emma

BRA martina att du blir blodgivare! High five!

2011-04-29 @ 18:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu