inte ett moln så långt ögat kan nå

vaknade för en liten stund sen (var visst 40 min sen), tänkte ta mig en skön sovmorgon i morse, men blev inte så lång dessvärre. kankse är bra i vilket fall, är ju sista dagen innan tentaskiten i morgon så får försöka få in det sista idag. hoppas det går vägen! sen är det bara att göra sitt bästa i morgon återigen en halvtimma efter alla andra. vad är det med mig denna termin? Antingen glömmer jag anmäla mig helt eller anmäler mig i fel stad.

aja blir att skriva så att pennan glöder i morgon, enligt mina beräkningar och om det är 8 frågor på tentan har jag ungefär 35 min på mig på alla frågor så det borde gå bra. Är ju inget vidare på det där att sitta och fundera särskillt länge utan skriver endast det jag kommer på för stunden ;)

solen skiner idag igen, inte ett moln så långt ögat kan se, så får nog att bli en pluggdag ute i solen idag igen. Ska bli nice, kul om man hinner få lite färg oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu