blockerad hjärna

har riktigt tråkigt. försöker plugga men det går inget vidare. hjärnan känns på något sätt blockerad, får inte in det jag läser. trots det är det väl lika bra att fortsätta läsa och hoppas att det fastnar mer än vad jag tror.

har försökt få tag i min chef på sommarjobbet under dagen, men hon är på sammanträde, får försöka en gång till sen. Har nämligen fått lite tider då jag ska få delegering och gå brevid. men upptäckte idag till min förbannelse att jag´inte alls kan  gå en utav dagarna. min lilla plutt tar ju stydenten då. Min lilla yster blir stor och ska få känna på "vuxen livet" :) den dagen kan och får jag ju bara inte missa. så det måste vi fixa.

var försvann det fina vädret? i morse när jag gick upp var det strålande sol ute, nu ser det grått och tråkigt ut utanför fönstret. Är det därför som jag inte orkar plugga mer kanske? tog solen med sig min pluggmotivation?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu