M som är Man!

Ny dag nya möjligheter. dock finns det inte så många möjligheter att välja på just nu. All min lediga tid går åt till att plugga. Börjar få luite smått ont i magen inför lördagstentan nu. Men det ska väl gå bra hoppas jag. Barra att plugga och stå i, får vila efteråt sen :)

under helgen har jag dessutom hunnit med att testa på att vara man för en dag. kändes lite små konstigt men var väldigt kul måste jag säga :) Var ju nämligen på maskeradfest där uppgiften var att klä ut sig till något som började på samma bokstav som ens namn. Alltså M som är Man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu