love is the answer

Har varit och skrivit på kontraktet på lägenheten idag och tagit en massa blodprov på gummiarmar :) Annars kan jag inte påstå att denna dag har varit något vidare, vädret är dåligt och jag har gått och dragit på mig nån förkylning eller något. Mår inte alls bra, fryser/svettas om vart annat och mår allmänt konstigt. Vet inte vad det är, men hoppas jag mår bättre imorgon då jag ska göra prämiär i kiposken på cloetta center. Det är något inför valet som vi ska jobba på. Hoppas på lite nybörjar tur där för min del ;)

Kommentarer
Postat av: emma

lycka till! hoppas du blir frisk också :)

2010-09-13 @ 17:02:32
Postat av: Martina

Hejsan!



Ville bara säga att kors örhängena du frågat om finns i lager igen :)

Om du fortfarande är intresserad!



Kram

2010-09-15 @ 12:18:05
URL: http://martasmycken.blogg.se/
Postat av: Elin och Krille

Grattis!

Vad kul.

Första egna lägenheten.

Lycka till.

Kram Elin och Krilla

2010-09-15 @ 17:59:04
Postat av: anja

klicka gärna in på min blogg och sedan vidare till mina tradera auktioner för att fynda, snygga,trendiga kläder, även märkes kläder, till mycket låga priser!



vad tycker du om min design på bloggen? kommentera gärna!

ha en super bra dag!

2010-09-17 @ 01:58:59
URL: http://justanja.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://alexandraekstrand.blogg.se



- var med och tävla om en parfym på boggen!:)

2010-09-22 @ 08:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu