farmakologi och jordgubbskola

Skönt med fredag! Är fruktansvärt trött efter denna vecka, trots att det inte varit många dagar i skolan. Men desto mer att göra hemma. Har äntligen kommit igång med pluggandet till farmakologi tentan nästa lördag. känns skönt även om det är mycket kvar att lära sig.

Igår hade vi basgrupp igen. Och tro det eller ej, men jag stod ut. Blev inte ens det minsta irrriterad på handledaren :) Har jag vant mig, eller har hon blivit bättre? det är frågan :) Är iallafall glad, tar bara en massa onödig energi att gå omkring och vara irreterad, hoppas det känns lika bra nästa gång med :)

Nej nu ska jag ta tag i farmakologin igen, har redan slösat bort alldeles för mkt tid här vid datorn. Vet inte varför det alltid blir så. Man tänker att man bara ska titta en sak, sen blir det en till och en till...

hade bra, pusshej!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu