pulkaåkning och småbarnskramar

sitter här under en filt och myser framför the holiday, en mycket mysig film faktiskt. Har varit i väg och gjort min fältstudie nu på förmiddagen. Alltid lika kul att vara omringad av barn, riktigt mysiga och trevliga sådana har jag fått spendera min förmiddag med. Dock vet jag inte riktigt vad syftet med det hela var eller om jag fick ut det jag skulle. Men kul var det i alla fall. Vi åkte pulka, lekte med trolldeg och lärde oss alfabetet. Fick dessutom höra en del skönsång under fruktstunden då barnen övade på sina lucia sånger inför det kommande luciatåget. Mycket fint, även om det mest var personalens stämmor man hörde:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu