pepparkaksdeg och julmusik!

Julbaksstök med en massa julgodis och julmusik på hemma hos Nanna just nu. Mycket mysigt så här en månad kvar till julafton!

Gjorde EKG idag med skolan så nu kan jag det och har dessutom fått bekräftat att jag är HELT frisk, tro det eller ej ;) imorgon blir det att lära sig HLR på barn och på fredag ska vi ha ännu ett tråkigt seminarie. Sen är typ allt klart i skolan för denna termin. en fältsrudieuppgift ska skrivas, en tenta i januari är kvar oxå. Men sen, elelr nej kan ju bli en tråkig omtenta oxå, det vet man ju inte förrän om några dagar då resultatet på den senaste tentan kommer. Men snart, väldigt snart är det praktik och jag längtar!!!! nästan lika mycket som jag gör till jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu