norrköpingsbo

Nu var det väldigt länge sen jag skrev här igen. Skulle kunna skylla på att vi inte har något internet i lägenheten men det är nog inte hela sanningen. Är nog snarare att jag inte känt att jag haft rikitgt tid elelr kommit på något att skriva.

Nu är vi iallafall norrköpingsbor jag och min älskade sambo. Har börjat få relativt bra ordning där hemma nu. Fick tag i vårat förråd igår så nu är alla tom kartonger borta. Är mest bara gardiner, mattor och saker på väggarna som saknas nu :)

Gick till skolan en timma för tidigt i morse. Första föreläsningen var visst inställd pga sjukdom, men det visste jag ju självklart inte om eftersom att meddelandet kom upp igår på it´s och har man inte internet kan man inte se det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu