köttfärssås och en massa plugg

Sitter och äter pasta och köttfärssås som jag gjorde gud vet när. Mitt närminne är inte det bästa just nu. I mitt huvud finns bara en massa fakta kring medicinsk teknik, såsom blodprov, pvk, cvk och katetersättningt just nu. I vilket fall var det inte lika gott idag som jag hade hoppats på, men förhoppningsvis stillar det min hunger så att pluggkoncentrationen kan gå lite bättre några timmar framåt.


Ikväll blir det idolmys och på söndag åker vi ner till åtvid för lite middag hemma hos jonas mormor och morfar :)
Lördagen kommer att bestå av plugg från morgon till kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu