försvunnen pluggmotivation och en massa trötthet

Pluggmotivationen var är du?! gud jag är så fruktansvärt trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, hur ska jag klara av att plugga till tentan imorgon?! papprena ligger utsridda på bordet och bara väntar på att jag ska läsa dem, men det går inte. min hjärna vill inte vakna. Kanske ska ta och dränka den i kaffe och se om det fungerar ;)

Aja som ni kanske förstår ska min dag bestå av plugg även idag. Får se hur mkt jag får gjort dock. vilken tur att klockan inte är så mycket än. Har vi tur kanske jag vaknar snart :) På fredag ska jag iallafall sova, hela dagen om det är så! För då är jag ledig och tänker inte ägna ens en timma åt att plugga!försvunnen pluggmotivation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu