ny design

Fixade som ni ser en ny design här igår. Måste säga att jag blev riktigt nöjd trots att jag fixade det mesta själv denna gång. headern blev dock lite liten, men vad f'n gör det när det är första gången? Grunden är lånad men resten har jag fixat själv, tog lite tid. Tanken var egentligen att jag skulle plugga men det här var så mycket roligare så jag fastnade här.

Har iallafall varit duktig och pluggat en del idag och ska fortsätta alldeles strax är tanken, nu har jag ju ingen ny design som måste fixas så kanske går det betydligt bättre att plugga idag, eller vad tror ni? ;)

Aja ska leta upp en överstryckningspenna sen ska böckerna fram, alla lagar ska sitta ikväll hoppas jag, imorgon tar vi teoretiker :) Låter kul va?
Har ju förresten glömt att tala om att jag klarade den där tråkiga HEL-omtentan sen :) Är riktigt glad nu, tyvärr lycas det inte få mig att plugga mer till denna tenta direkt.


hade bra, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis till att du klarade tentan! :D Och snygg design! Ett litet tips bara. Trots att du ha gjort mkt själv på designen så är ändå grunden lånad. Så behåll länken till den som gjort det från början annars kan du bli anmäld för stöld och det vore ju trist nu när bloggen ser så fin ut :)

2010-05-15 @ 01:12:09
URL: http://laynea.blogg.se/
Postat av: martina

tack, jadå den finns kvar tror jag, har inte tagit bort något iallafall :)

2010-05-16 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu