back on track

Mår mycket bättre nu, så allt tyder på att det bara var en vanlig förkyllning, tack och lov. Är fortfarande lite snorig, men halsen och huvudet är mycket, mycket bättre :)

Vet förresten inte varför förra inlägget blev så konstigt, så såg det inte ut här innan jag publicerade det :/
Var kanske bara blogg.se som kände för att bråka lite med mig helt enkelt.

Igår var det ju som sagt sista dagen på VFU:n. Lite blandade känslor måste jag säga. Både skönt och tråkigt. Trivdes ändå rätt bra där på avdelningen, trevlig personal och snälla patienter. Fick aldrig möjlighet att säga hejdå till min favorit patient igår eftersom att jag var så förkyld men men sånt man får ta. Jag fick ju iallfall vara kvar på avdelningen så det var ju bra :)

Hade hoppats på att få jobba lite idag, men icke sa nicke. Telefonen har varit stendöd, inte ett ljud varken igår eller idag :( Skulle verkligen behöva jobba lite snart, vill ha pengar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu