all you need is love

Var visst ett tag sen jag tittade in här ser jag. händer inte så mkt förtillfället. Är plugg som gäller för fulla muggar. Tenta vecka nu näst sista veckan. tyvärr tycker jag inte att jag pluggar fullt så mycket som jag egentligen borde. Finns så mycket annat man kan göra än att plugga. Dessutom har allt en tendens att bli så mycket roligare då man egentligen borde använda tiden till att plugga. Jag fattar inte varför :S

Aja iallfall så är sista tentan nu på fredag och nästa vecka blir det "sommarlov" :) Har redan gått en termin, känns sjukt måste jag säga. Minns uppropet som igår. Tiden har gått så sjukt fort!

I helgen har jag varit hemma hos Anna på krillkväll med vännerna från klassen, mycket trevligt. Har dessutom hunnit med att träffa älskling oxå :) Idag är det även morsdag så har varit lite extra snäll mot mamsen oxå:) hon fick blommor av mig och syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu