work all day...

Blev ingen utgång igår. Utan jag var hemma hela kvällen, kan vara skönt det med ibland.
Var med på syrrans "förfest" här hemma och när de andra drog till krogen bäddade jag ner mig framför en film och somnade sedan riktigt skönt. Drömde dessutom om lite roliga grejer som förhoppningsvis blir sanna i höst. Tänker inte avslöja vad. Men de som känner mig tillräckligt väl vet nog vad det handlar om ;)

Ska snart iväg och jobba, ska bli kul men är samtidigt lite nervös, var väldigt länge sen jag jobbade känns det som :/ efter jobbet drar jag hem till älskling, så lär nog inte bli någon uppdatering nu på några dagar :P
får se när jag åker hem från honom, har ju sommarlov nu så att ;)

aja hade bra, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu