summer night

Vaknade av den härliga solen idag och bara njöt av att inte behöva plugga. Måste säga att det känns väldigt konstigt. Har gått upp vid halv 8 varje dag denna vecka för att plugga, och idag behövdes det inte efter som att SISTA tentan är skriven och snart är det sommarlov :D

I eftermiddag blir det att gå på bal och kolla när årets studenter dansar :)
Ska bli kul, risken finns dock att jag själv blir sugen på att dansa igen. Eller förresten det är jag ju redan efter att ha sett bilderna från de två tidigare balerna. Den dagen då vi dansade var bara för bra, ett minne för livet, lika så studenten. Är sjukt att det snart är ett helt år sedan.
Efter balen blir det inflyttningsfest, jag är taggad till tusen. Dock ska jag inte vara cowboy längre som jag skrev i ett tidigare inlägg, utan jag och Jonas ska vara läkare och sjuksköterska istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu