still waiting for moments to come

Sjukt fint väder ute, har varit ute nästan hela dagen och bara njutit, hoppas jag dessutom fått lite färg på köpet :)

antingen är jag sjuk, elelr oxå har jag bara hamnat i en sjukt bra klass bland riktigt trevliga människor. För det är nog nästan första gången jag saknar skolan då det bara gått drygt en vecka på lovet :S kan kanske bero på att vädret inte varit något vidare, vilket har lätt till att man i stort sätt bara varit hemma och inte gjort någonting i några dar. Det tröttar ut än.

Aja nu ska jag sluta deppa och njuta mer av det fina vädret istället. Har hört att det ska bli regn till helgen så det är väl bäst att passa på. Kul för kronprinsessan att gifta sig i spöregn förresten :P
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du vill vara med!

Vad gör du då sötnos? :*

/Madicken

http://conler.se

2010-06-22 @ 18:39:49
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu