sjuk hund

våran hund var hos vetrinären igår och fick reda på att han hade top spot (något hudexem som var vanligt bland långhåriga hundar) Så nu tvingas han gå med tratt för att inte slicka och bita på såret, dessutom ska han ha antbiotika och penicillin varje dag. Men han tycker verkligen inte om denna tratt och jag lider så fruktansvärt mycket med honom. Man ser hur ledsen han är för att tvingas ha den på sig, den är i vägen hela tiden. Han bara står rakt upp och ner eller ligger under köksbordet och tjurar. kommer inte fram och hälsar eller någonting. Det är inte samma hund längre :(

Hoppas han blir bra snart så att han slipper tratten och att vi i hans omgivning behöver lida med honom.

ska in till stan nu och hämta biljetterna till eclipse, sen kommer älskling hit i eftermiddag, får se om vi följer med syrran och några ut ikväll elelr om vi hittar på något annat.

Vill bara passa på och grattulera alla studenter oxå! Detta är en magisk dag för dem oavsett om det regnar elelr ej. jag vet, jag har gjort det, jag har haft champagnefrukost i sporthallen pga allt regn, jag har vandrat genom stan i regn, jag har sprungit ut och åkt flak i regn. Men trots det var denna dag bland de bästa i mitt liv. regnet hindrar inte oss studenter att ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu