movie time

Har haft en bra helg, balen var hel otroligtfin och inflyttningsfesten blev riktigt lyckad. Mycket trevligt folk, lite kubbkastning och sen avslutning på krogen. Jag och älskling var inte hemma fören efter 3 på natten :)

Men idag är ingen höjdardag inte, känner mig inte alls på topp. Vet inte om det är för att solen är försvunnen eller vad det är. Vaknade med huvudvärk och ont imagen idag, vet inte varför men har fortfarande ont :(

aja nu ska jag inte deppa mer utran istället försöka göra min dag bättre med hjälp av film och godis :) Har dock inte bestämt mig för vilken film jag ska se kanek lite twilight eller mamma mia, eller kanske att det blir sex and the city oxå. De två sistnämda är näligen filmer jag oftast blir glad av men sällan ser. Twilight har jag sett så många gånger, men den tål att ses 1000 gånger till, de är underbara även att man typ gråter sig igenom halva andra filmen :P Nae nu ska jag gå och välja film här, får se vilken det blir, kanske rent av blir flera ;)

Hade bra pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu