movie night

Har precis fixat biljetter till eclipse premiären den 30:e och är redan taggad till 1000. dessa filmer och böcker är gudomlig (stavning), helt fantastiska och underbara. Finns inget bätte! Efter en filmen är man i en helt annan värld, man lever sig in så pass mycket i filmerna. Efter att ha sätt första filmen var jag helt förälskad och skakis, andra filmen var jag oxå helt överfallen av känslor. (dock är inte andra filmen riktigt lika bra som första)
Hade nog lite för höga förväntningar eftersom att boken är så himla bra. Men de tar inte alls med lika mycket i filmen som i boken. Så boken är helt klart bättre när det gäller tvåa.
men jag har helt klart väldigt höga förväntningar på denna film så vi får väl se. Men som sagt jag är taggad till 1000! så snälla ge mig den 30:e nu, nu nu!!!

såg även en annan trailer på en film som jag oxå blev kär i och bara måste se (även om jag säkert kommer gråta en hel del)Dera john. Den värkade bara så himla fin, blir ju knappast sämre av att huvudpersonerna är två utav mina favoritskådespelare. Amanda Seyfried från mamma mia och Channing Tatum från step up :)
så denna film blir det oxå att se framöver, det är en sak som är säker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu