it´s complicated

Haft en bra pluggdag idag, satte mig på första campus bussen vid 7 i morse mot norrköping för att träffa några i basgruppen och plugga tillsammans. När de andra begett sig hem och jag var på jakt efter en dator i bibblan hittade jag istället Anna, Nanna och Julia plus ett extra muskel papper som jag tänkt skriva ut. Så satte mig med dem istället och pluggade i några timmar till. så nu är alla frågor besvarade och jag känner ändå att jag lärt mig endel idag. Dock har jag mycket kvar att lära till på fredag, så ska väl sätta mig och läsa lite til nu innan jag somnar framför TV:n ikväll :) har tyvärr ingen fantastisk bok att läsa innan jag somnar idag.

På Fredag efter tentan ska jag belöna mig själv med att köpa den fjärde och eventuellt femte twilight boken! :D
 Det lär jag vara värd efter att ha plågats så i flera timmar :) ska dessutom hitta något att ha på mig ppå lördag då jag ska på inflyttningsfest med temat ursäkta jag har kommit fel. Tänkte göra det relativt lätt för mig och vara cowboy, har både hatt och pistol hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu