in the middle of something

Morsning korsning!
sommaren har visst anlänt ordentligt nu, eller är det som vanligt jättefint väder i några dagar och sen grått och tråkigt i en vecka typ? Aja lär ju åtminstonde bli regn på fredag eftersom att det är midsommarafton då. Slår väl aldrig fel. Tror inte det varit en enda midsommarafton utan regn under mina 20 år, eller det kanske det har. Men ingen som jag minns iallafall :)

Var en snabbis på stan med syrran idag, hon skulle hitta något fint till midsommar men hittade inget direkt. Annars har jag inte gjort så mycket idag förutom att slöat i solen och gått en lång promenad med hunden.


pusshej!



                                   

Kommentarer
Postat av: emeliepemeliemelie

hihi, jag har tagit bilden :D

2010-06-26 @ 23:34:23
URL: http://emeliehellquist.blogg.se/
Postat av: simone

underbart foto :D

2010-08-23 @ 13:25:13
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu