eclipse

Jag hade visst fel, det blev inget regn på midsommar iallafall inte där jag var, inte vad jag märkte iallafall ;)
antingen regnade det väl inte eller oxå hade jag alldeles för trevligt för att märka av att det regnade helt enkeltl :)

Jag hade det bra hemma hos tobbe iallafall med god dricka och mat och ett gott sällskap bättre kan det väl inte bli, eller?

Ikväll blir det bio med brudarna, bara hoppas att Linnea blir frisk, eller åtminstonde känner sig så pass bra att hon orkar följa med. Blir att se eclipse och jag är taggad till tusen!! Har dessutom fått tag i fjärde boken nu och har snart läst halva ;) Men jag måste säga att den boken inte alls är lika bra som de tidiagre, iallafall inte än ;)

Nej nu sja kag se om jag hittar något att äta här hemma innan jag hungrar ihjäl:P
hade bra pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu