day and night

Imorgon smäller det och jag är inte alls så förberedd som jag skulle vilja vara. Börjar faktist bli lite nervös redan nu. Känner att jag kan en del, men långt ifrån alltt och kanske inte alls så djupt som man borde kunna? urrsch tentor är nog f'n det jobbigaste som finns, speciellt då man läser PBL och får sköta allt själv. JÄTTE JOBBIGT!

Är helt klart beredd på att skriva omtentan i augusti sen alltså, dessutom får vi reda på omvårdnadstentan i morgon, hoppas jag klarar den. annars blir det omtenta på den med i augusti. Ju mer tiden har gått efter tentan ju mer osäker har jag blivit. Jag hatar denna väntetid efter en tenta. Jag hatar nog tentor i största allmänhet skulle jag tro :P

Nej nu har jag inte tid att sita här och skriva om hur tråkigt det är med tentor utan måste plugga som en galning på medicen vetenskap istället, roligt ämnen men svårt, det är så sjukt mkt man behöver kunna ;)
Hade bra pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu