your arms tight around me

Snart dags att bege mig in till staden och träffa lite trevliga människor :)
Blir biljard eller bowling och sen ut och äta tror jag, sen får vi se vad som händer och sker.
I vilket fall tror jag att vi kommer ha en trevlig kväll.
Var länge sen man träffade dem så det ska bli kul.
Det är ju inte riktigt som då vi gick på gymnasiet och träffade varanda varje dag längre,
tyvärr i vissa lägen. Måste säga att jag saknar det lite faktist.
Inte skolan i sig men att träffa sina kompisar dagligen.

Men på måndag börjar det igen. Ska bli så sjukt kul!
Jag är riktigt taggad på att börja plugga igen asså!
Hoppas bara att klassen man hamnar i är bra och allt.

Aja nu ska jag gå och fixa mig lite sen bär det av.
Kanska laddar upp lite bilder imorgon eller så.
Tänkte nämligen ha med mig kameran denna gång ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

2010-01-24 @ 01:41:27
URL: http://laynea
Postat av: Linnea

Hm... min första kommentar kan du ju ta bort för den säger inte så mkt ;) det var mkt trevligt ikväll och kul att ses igen :) kraaam!

2010-01-24 @ 01:43:11
URL: http://laynea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu