the way you held me up when I was down

Förlåt för dålig uppdatering. Har inte riktigt hunnit med bloggen den här veckan känner jag. Har varit för mkt i skolan och nollning bla.

Första veckan som sjuksköterskastudent har iallafall flytit på väldigt bra och jag trivs som handen i handsken just nu. Eller hur det är man brukar säga. Klassen är väldigt stor så har nog inte hunnit prata med hälften än men det kommer. De jag har snackat med och bildat kontakt med är iallafall riktigt trevliga. Jag tror dom här 3 åren kommer gå gallant :)

tänkte göra en snabbresume av veckan som gått i punktform:
Måndag: Reservupprop, jag fick meddelandet att jag kom in på utbildningen :D
Tisdag: Första dagen i skolan, lite information och grupparbete
Onsdag: Gästföreläsningar bl.a en sjuksköterska från Namibia, Nollemiddag med concensus
Torsdag: Paneldebatt, rundvandring och grupparbete Förfest och krogrunda på hugos med faddrarna 
Fredag: Redovisning
Lördag: Sittning + vinterkravall
Söndag: Slappisdag på ikano med syrran


Kommentarer
Postat av: Sophia

vad kul att du trivs så bra där gumman!

2010-01-31 @ 20:01:45
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu