so what else could this be if not love

Blir nog ett kort inlägg idag. Är så himla trött, kom hem för inte så länge sen. Blevb en lång dag i skolan idag.
Tänkte bara tala om hur det gick igår sen för alla er som undrar. Var ju som sagt först på uppropet på Beteendevetenskap igår och sen begav jag mig vidare på reservuppropet till sjuksköterskeutbildningen på eftermiddagen. 

Trot eller ej men jag kom in! Så nu mera jag skjuksköterskestudent i norrköping! Lite trist att behöva pendla fram och tillbaka men det gör inget. Lär väl bli att flytta dit så småningom eller så. Blev helt paff när jag hörde mitt namn igår på uppropet. Hade redan ställt in mig på att inte komma in utan läsa beteendevetenskap i ett år istället, Men helt plötsligt hör jag mitt namn högt och tydligt. Sista platsen i min urvalsgrupp fick jag dessutom ;)
Tror jag inte har fattat det riktigt än. Jag har börjat plugga, jag går i skolan igen. Om 3år är jag förhoppningsvis sjuksköterska.

Nej nu orkar jag inte sitta här och skriva mer, känns som om ögonen går i kors så trött är jag.
Tror dessutom att jag lyckades somna under bussresan hem för att jag var så trött.

Hade bra pusshej!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är underbart! :D Speciellt att du har börjat i Peking ;) Kraam

2010-01-27 @ 20:03:56
URL: http://laynea.blogg.se/
Postat av: Elin och Krille

Grattis till att du kom in på sjuksköterskelinjen.

Att pendla till Norrköping, tror inte jag kommer bli så farligt. Tåget går fort.

Hälsa mamma, Magnus och Jossan.

Kram Elin och Krille

2010-01-28 @ 08:48:25
Postat av: Emeliepemilemelie

GRATTIS! <3

2010-01-28 @ 09:39:28
URL: http://emeliehellquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu