Snart smäller det! Bara en dag kvar till 20!!

Hallelåja!
Tror jag skippar det där med bilderna från 2009, det verkar inte fungera idag heller :/

Idag är det den 4:e januari, vilket innebär att det inte ens är en dag kvar till jag bli 20!! GILLA!! :D
Jag är ju född tidigt på morgonen så i morgon när jag vaknar kommer jag redan att ha fyllt.
Kan säga att det blir bolaget imorgon. Måste ju passa på redan första dagen. Är ju inte varje dag man fyller 20 liksom. Är ju inte ensam om att fylla år imorgon längre, eller det har jag nog aldrig varit. Men nu känner jag ju en till som fyller år i morgon. Tycker fortfarande att det är så komiskt att Jonas syster och jag fyller samma dag. Jag menar hur stora är dom oddsen?

Var på stan tidigare idag med syrran. Skulle vara snäll och hjälpa henne att ladda på hennes mobil. Man kan ju bara betala med kort på 3 numera, eller det har varit så ett tag nu. Syster har dessutom sällan eller aldrig penar på sitt kort och tycker inte om att betala med det. Så jag var snäll och följde med. Fick dessutom med mig två par jeans för totalt 200kr med mig hem. Riktigt bra fynd måste jag säga! Sånt tycker vi om. :)

Nu ska jag gå och kolla till mina muffins i ugnen istället.
Tror det är dags att ta ut dom vilken sekund som helst ;)
Hade bra pusshej!



Kommentarer
Postat av: Linnea

GRATTIS!! :D Jag säger grattis på alla sätt jag kan :P gissa vem som kommer få köpa ut mycket nu då!? ;) kramar

2010-01-05 @ 12:42:59
URL: http://laynea.blogg.se/
Postat av: Kusin Krille och Elin

GRATTIS på födelsedagen. När man inte har ditt mobilnummer får man säga grattis på detta sätt =). Hoppas att du har haft en jätte bra dag. Njut nu av din dag idag.

Kram Krille och Elin

2010-01-05 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu