11 månader <3

Älskling och jag firar 11 månader idag, bara en månad kvar till ett år. Helt otroligt!


För er som undrat varför jag inte skrivit på ett tag nu beror det på att datorn kollapsade förra veckan och har inte funkat sen dess. Men idag var mammas kompis på besök och lyckades fixa den. Så nu funkar allt som det ska igen. Får se hur länge det håller den här gången :P Den enda tråkiga är att allt som var sparat på datorn är borta. Så jag har knappt några bilder kvar längre :/


Födelsedagen förra veckan var kanon, nästan lika bra som jag hade hoppats:P
fina presenter, god mat och trevligt sällskap. måste tacka min kära kusin och hans flickvän för den trevliga kommentaren jag fick på det tidigare inlägget. Tack så mkt :)

Nu ska jag snart bege mig iväg till cloetta center på möte, får se vad som sägs då. Sen blir det eventuellt att sola lite med syrran sen när jag kommer hem om det inte blir alldeles för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu