fire I’m burning that’s something I cannot go without

Just nu upplever jag alla humör och känslor man kan tänka sig känns det som.
Jag är trött, glad, ledsen, nervös, sprallig, förväntansfull, rädd, känner saknad och är besviken mm.

Samtidigt som jag ser fram emot morgondagen, är jag fruktansvärt nervös över den.
Tänk om det inte alls är som jag har tänk mig. Tänk om alla verkar as konstiga. Tänk om...
Nej så ska jag inte tänka. Det blir säkert jättebra. Det gäller bara att ha rätt inställning och tänka positivt så blir allt bra. Nästan ;)

Gårdagen var jättebra, tyvärr blev det typ inga bilder. Klantig som jag är så glömde jag kolla om batterierna i kameran funkade. Vilket de tydligen inte gjorde och det var för mörkt där nere för att min mobil skulle klara av att ta bra bilder så jag struntade i det. 
I vilket fall så körde vi lite bowling. självklart förlorade jag, men någon måste ju göra det oxå. Eller hur?
Efter bowlingen blev det mat på steve's, riktigt gott vill jag lova. Sen bar det hem till loiuse för att spela spel och se på mamma mia. Tack för en trevlig kväll allihop!
  


Kommentarer
Postat av: Linnea

Varsågod ;) kraaam

2010-01-25 @ 13:53:12
URL: http://laynea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu