I'm a little bit afraid...

hej hej!
blev ingen uppdatering igår när jag kom hem. Kände inte riktigt att mitt humör var på topp och hade ingen lust att blogga av lite olika anledningar. Kan väl inte påstå att jag känner mig helt 100 idag heller men bättre är det iallafall :P

Min förkylning jag gått och dragit på mig verkar inte heller vilja ge med sig helt och hållet. Ena dagen är det nästan bra och man tror att det börjar närma sig slutet, sen dagen efter är det likadant igen. Jag förstår mig verkligen inte på det här med förkylningar asså.

Nyår var bra, tolvslaget firade vi mitt i backen med resten av allt folk som befann sig i sälen. Nejdå men mkt folk var vi där som kollade på fyrverkerierna och skålade med varandra. Kan det bli bättre än att fira in det nya året i armarna på den man älskar? När klockan slog tolv ser man ett fackeltåg åka slalom ner från toppen av backen vi stod i, det var riktigt fint måste jag säga. Men tyvärr hade jag inte med mig min kamera, och mobilen var inte tillräckligt bra. Så jag fick ingen bra bild på det tyvärr. Sen var det ju självklart en massa fyverkerier runt omkring oss att titta på.

Jag skippade det där med nyårslöften även i år, jag vet ju själv att jag aldrig kan hålla dem :P Så det är inget jag kan dela med mig av, istället tänkte jag summera det gångna året med lite bilder men det verkar visst inte vilja fungera just nu, så det får bli en annan gång helt enkelt.

hade bra pusshej...








Kommentarer
Postat av: sophia

Åhh, låter som du hade det bra i sälen gumman! SAKNAR DIG ;(

2010-01-03 @ 17:35:33
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu