it seems like it was years ago since the last time

Hejsan svejsan!
Fredag idag då, har inga direkta planer idag. Får se vad som händer helt enkelt. Men imorgon då smäller det. Om allt blir som det är tänkt :P

Kan ta om att kakorna blev goda och är redan slut :P Bor man ihop med två gottegrisar blir det lätt så men men. Även maten blev lyckad och uppskattades av familjen. Alltid lika kul.

Just det jag klippte mig lite igår, inte världens bästa bilder men man ser ju lite iallafall.

 
Före                                                    Efter

För övrigt kan jag tala om att jag är väldigt taggad inför måndag, ska bli så kul o börja plugga igen asså. Trodde aldrig att jag skulle säga så. Men just nu är jag riktigt pepp!!
först är det upprop på universitet sen reservupprop på sjukhuset, sen börjar jag att plugga igen. Ska bli extremt kul. Vet inte riktigt vad det blir än. Det märks på måndag. Antingen sjuksköterska eller beteendevetenskap. Men är lika taggad på båda just nu!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snygg du blev i håret! :) Hoppas du kommer trivas att vara student lika mkt som mig ;) lycka till på måndag och ses imorgon! :D puss

2010-01-22 @ 17:02:26
URL: http://laynea.blogg.se/
Postat av: sophia

fint gumman! :D

2010-01-24 @ 22:17:49
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu