they try to change me but I will still remain the same

Har precis bakat cookies och ikväll blir det Josses favorit här hemma.
Kycklinggryta med pasta ala´ Martina :)

Vaknade ganska tidigt idag och kände för att baka så när de vuxna åkte och handlade skickade jag med en liten lista på lite grejer jag behövde för att baka cookies, och när dom kom hem satte jag igång. Tog precis ut den sista plåten ur ugnen. Till synes ser dom helt okej ut, hoppas att dom smakar lika bra oxå. Men det tror jag allt ;)
Annars har jag inte gjort nått specielt idag, slöast framför tv.n och datorn som vanligt :P

Hade bra pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu