although we don’t need the money we’ll need the fame

Nyligen hemkommen från stan, har varit i jobbrummet på arbetsförmedlingen. Fick en kallelse dit, så det var väl bäst att gå. Men de hade faktist lite roliga jobb som jag kanske söker. Även om jag börjar plugga kan jag ju ha ett kvällsjobb och dessutom börjar det ju bli läge att söka sommarjobb snart så ;)
Syrran följde med mig in till stan en stund, hon skulle sen vidare till åtvid och jag skulle leta efter en almanacka. Hittade en för 30 kr som jag tyckte om :)

Nu sitter jag här och gör typ ingenting, ska väl äta nått snart hoppas jag.
Är lite hungrig om man säger så. 
Aja hade bra, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu