all the things you liked to do when it was lights out

Goder afton!
Var och solade två gånger igår och en gång i tisdags.  Måste ju passa på nu när ekholmen har öppnat ett nytt solarium som bara kostar 10:- denna vecka, 20:- nästa och 30:- veckan därpå.
Kan säga att det syns en hel del, är dock inte lika röd i facet längre som jag var igår utan det börjar sakta gå mot en brunare nyans tack och lov :)

Idag har jag mest bara legat i sängen och degat framför Tv:n riktigt skönt vill jag lova. Har ingen aning när jag var så här trött senast asså. Helt sjukt! Men skönt att gå omkring i mjukiskläder och göra ingenting. Det ska jag forrtsätta med nu. Sen blir det myskväll med syrran tror jag :)
Var och köppte godis till oss, nu när de vuxna åker ifrån oss ett par timmar.

Hade bra, pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu