all of these lines across my face, tell you the story

Tårar rinner sakta ner från min kind just nu. Har precis läst en tjejs blogg som går i syrrans klass. Personen i fråga har nyligen förlorat sin bror och har skrivit ett långt inlägg om honom och sina känslor just nu. Kan inte säga annat än att lag lider otroligt mkt med henne trots att jag aldrig träffat personen. Men jag blev så tagen och berörd av hennes text att även mina tårar började rinna. Det var så fint skrivet och gick rakt in i hjärtat på mig.
Jag levde mig in så mkt i texten som om det vore jag som förlorat mitt syskon. Det fick mig att tänka på hur svårt hon måste ha det nu. Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra om min syster försvann. Jag tror inte jag skulle klara av det. Det fick mig dessutom att komma på hur viktigt det är att ta vara på det man har, en dag kan det vara försent. 

Väljer att citera en mening som jag hittade på hennes blogg. "det är så viktigt att säga till dom man tycker om att man verkligen gör det, för man vet aldrig när döden knackar på dörren. " Jag älskar dig" ska inte utslitas, men hellre säga det för ofta än för sällan. "

Som ni ser har jag även passat på att ändra mitt utseende på bloggen en aning. Kände att det var dags för något nytt. Hade tröttnat på det gamla nu. Måste säga att jag blev riktigt nöjd faktist. Det här känns mer som jag. Dock har jag knappt gjort något själv utan hittade den färdig på någon sida. Men tyckte den var fin så jag "lånade" den lite. Det där med koder och allt är inte riktgt min grej ;)

Ska snart gå och göra mig iordning lite tror jag, sen blir det att fixa lite käk och hoppas på att syrran hinner hem innan jag måste åka och jobba. Ska nämligen få låna hennes busskort om hon hinner hem, annars får jag ta sms-biljett eller nått. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Hade bra, pusshej!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

I miss you. Det ska du veta! Börja skolan idag så nu har jag ont om tid såklart :/ men jag ska kolla igenom min kalender så hör jag av mig :) Sugen på kravall? Antingen i Lkpg på torsdag (om det finns biljetter kvar) eller i Nkpg den 30 jan? Får självklart sova hos mig då. Hoppas vi ses snart i vilket fall! Väldigt snygg design du har skaffat. Om du vill ha hjälp med kodning och så, så ställer jag gärna upp. Det är kul :D kramkram

2010-01-18 @ 20:38:27
URL: http://laynea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu