VFU

Tre dagar på VFU:n är avklarade och jag har blivit kaffeberoende och börjar bli kung på att ta bort suturer samt att ta blodprover :) personal på vårdcentralen verkar inte göra annat än att lägga om sår, ta blodprover och ta bort stygn;) Nejdå riktigt så illa är det inte, men allt för stor variation är det inte på dagarna. I morgon är sista dagen för denna vecka, hoppas på att det händer något kul och annorlunda då. 

Tentaångesten växer sig allt större :( har ju bedsite tentan på fredag igen och känner mig inte alls redo. Trots detta orkar jag inte plugga mer. Varför alltid detta problem? Jag vill bara vara ledig och sova, sova och sova! Gå i ide vore väldigt skönt just nu!

Kommentarer
Postat av: emma

jag vill också gå i ide!

2010-12-09 @ 16:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu