utmaning 3

Har dragit mig lite för att göra denna utmaning. Grejen är den att det är utmaning 3- min bästa födelsedag. Och jag kan inte komma på vilken födelsedag som har varit bäst. Alla mina födelsedagar har sett ganska lika ut. Jag vaknar av att familjen sjunger för mig(oftast vaknar jag innan och väntar men i alla fall). De senaste födelsedagarna har jag ju endast firat hemma hos mamma. Hon brukar gå upp skapligt och baka bullar på min födelsedag så att jag får nybakta bullar i samband med att jag öppnar paket. Sen ser det lite olika ut ifall om jag firas av släkten på födelsedagen eller någon annan dag. Den enda födelsedag som jag kan komma på som sticker ut lite var då jag fyllde 13 tror jag. Den dagen åkte vi nämligen upp till sälen. Jag älskar att åka skidor, så att åka upp till sälen på min födelsedag såg jag inte som något problem, även om bilresan dit är väldigt lång. Jag var snarare så exalterad över att få komma upp till sälen, leka i snön och åka en massa skidor. Släkten firade mig dagen innan, jag kommer ihåg att jag bl a fick ett gameboy som jag hade användning för på vägen upp. Eftersom att jag fyllde år fick jag välja ett fint ställe att äta på, på vägen upp. kommer ihåg att jag valde en "fin" restaurang. För mig var den fin, vet inte ens om det egentligen var en restaurang eller om det i själva verket var ett världshus. Men god mat kommer jag ihåg att det var i alla fall. Inte världens roligaste inlägg att läsa direkt, men utmaningen är i alla fall gjord nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu