utmaning nr 1

Dag 01- Presentation av mig själv

Mitt namn är Martina Norlin. Jag är nu inne på mitt 20:e levnadsår. för ca en månad sen flyttade jag tillsammans med min pojkvän till norrköping där jag pluggar till sjuksköterska på universitetet. Jag är inne på min andra termin utav sex på utbildningen. Innan jag började läsa till sjuksköterska gick jag natur på en skola i linköping. Jag är född i linköping men uppvuxen i ett samhälle utanför mjölb som heter Mantorp. Där bodde jag fram till 8års ålder då mina föräldrar skillde sig och vi alla flyttade in till Linköping. I många år bodde jag varannan vecka hos mamma och varannan hos pappa. Men mot slutet blev det endast hos mamma jag bodde utav lite olika anledningar. För övrigt består familjen av min syster och hunden Frallan samt mammas nya.

På fritiden försöker jag att umgås med mina nära och kära så mycket som möjligt samt jobbar extra på cloetta center i stort sett på alla evenemang som utspelar sig i hallen. Där står jag i kioskerna och säljer diverse saker, allt från popcorn till kakor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu