im alive

Jag lever och så men mår väl sissodär måste jag erkänna. Skulle egentligen ha jobbat idag, men kände inte att jag skulle orka det. Har nämligen dragit på mig en jobbig förkylning med ont i halsen och feber. 

Har haft en toppen jul med nära och kära, fina paket och en massa god mat. Även nyår var bra med god dricka, trevlig sällskap och raketer :)

Skolan drog igång igen idag med ett seminarium, gick bra tack vare ibumetin! Eller egentligen slutade den nog aldrig. Har ju pluggat en hel del även under lovet, även om jag har sett till att vara ledig emellanåt. Har ju nämligen den fruktade terminstentan på måndag.

Imorgon blir det födelsedags middag med tjejerna i klassen på kvällen. Och på dagen får vi se vad vi hittar på. Lite plugg kommer det att bli trots att det är min födelsedag. Men är man tvungen så är man! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu