tvättstuga och rapportskrivande

Då var det söndag igen. Dagarna går visst väldigt fort ibland oavsett om man har kul eller ej. Hade en trevlig fredags kväll hemma hos björn i fredags, med lite julmys. Älskling och jag fick med oss lite roliga och välbehövliga saker med oss hem efter paketleken :)

Gårdagen var inte lika rolig då den mesta tiden gick ut på att skriva rapport, framåt kommer jag men det är långsamt och jag vet inte om jag gör rätt egentligen. Men men skriver gör jag i alla fall ;)
Idag blir det ännu mer plugg och även en del tvätt kommer att slippa vara smutsigt längre då vi ska ha tvättstugan senare under dagen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu