saffranskaka och dörrvakt

Hade en trevlig kväll igår även om midsommarphesten kanske inta alls var så rolig som jag hade hoppats på. Har iallafall lärt mig vilken öl jag aldrig kommer köpa eller dricka mer. Vidrig var den!
Lyckades dessutom hålla mig ren och fin hela kvällen trotts matkriget. Älskling dessvärre blev träffad av en rulltårta och luktade choklad resten av kvällen. Inget mig emot i och för sig eftersom att choklad är så underbart gott!

Har haft trevligt besök av pappa och barbro här hemma idag. Bjöd på kaffe och god saffranskaka. Tyvärr ingen kaka som jag bakat själv då jag i morse kom på att jag ännu saknar en bra kakform. Även deras vilda hund var med, men var relativt lugn idag och höll vakt vid dörren istället så att inga elakingar skulle komma in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu