pluggeliplugg

sitter i soffan och försöker motivera mig själv till att plugga men lyckas inte allt för bra. vet inte vad jag ska börja med. Läsa lagar till tentan nästa vecka eller skriva mer på fältstudieuppgiften? har i alla fall varit duktig och hittat tillräckligt med fakta till uppgiften nu tror jag. Ska bara samla ork och läsa igenom det med för att se vad jag skall ha med. Sen måste en artikel till hittar oxå, har en som verkar tillräckligt bra men måste ha två. Blev en liten fuktskada i badrummet efter den lilla översvämningen som blev. Så vi kommer få leva med ett trevligt litet oväsen från badrummet ett par veckor framöver, då de ska ställa in en återfuktare som ska få bort fukten. Imorgon kommer världens bästa syster yster hit och hälsar på. Vi ska eventuellt gå på bio tror jag sen sover hon här så att vi kan gå till stan på lördag och köpa julklappar ihop! Myspys på hög nivå. och ikväll ska vi till lombohov och fira Bella som fyller år. 13 tror jag men låter det vara osagt då jag inte är riktigt säker:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu