misslyckad utmaning

Jag har inte glömt jag lovar. har bara inte haft tid eller någon kabel för att föra över bilder med :)

Nu är i allafall det sistnämnda problemet löst, tid har jag väl egentligen inte, men jag tar mig tid, trodde ja ja blogg.se vill tydligen inte att jag laddar upp någon nytagen bild just nu. Så denna utmaning får helt enkelt vänta lite till :P Fick ännu ett U på förra tentan av en liten jävla skitsak rent ut sagt, men nu ska jag inte vara bitter för det. Tänk vad bra jag kommer kunna detta sen ;)

Mer än halva VFU:n har gått och jag trivs. hade mittbedömning via telefon idag, väldigt annorlunda men det gick. kan inte påstå att läraren direkt var så intresserad men godkänd är jag iallafall så här långt. 






Kommentarer
Postat av: emma

neej vad tråkigt! :( men du fixar det nästa gång! :)

2010-12-16 @ 19:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu