Dag 02- Tre favoritprogram på tv

Utmaning nr 2!

Mina tre favoritprogram är de tre nedan.
Nu har det ena tyvärr slutat att sändas för den här säsongen men iallafal, jag har sett varje avsnitt och skulle kunna se dem igen. Tycker peogrammet är så mysigt på något sätt med alla dejter och all kärlek!







Greys anatamy har jag alltid tyckt om men nu efter att jag börjat med min utbildning har jag fått ett annat intresse för serien. Nu ser jag på den med andra ögon. Nu kan jag upptäcka alla fel de gör. Som att springa ut med handskar på eller skaka provröret med blod i.

Idol är ett program för sig. Egentligen tycker jag nog om de flesta musikprogrammen. Jag avundas alla som kan sjunga ordentligt och inte bara i smyg som jag. Jag avundas de som vågar stå på scen och göra det de är bra på. Sen är ju jihde så klockren att man får svårt att missa programmet och Anders Bagge är så himla gullig han med. Man kan helt enkelt inte tycka illa om idol, det går inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu