München hoben

münchen hoben igår var riktigt bra!  Känner dock av allt gående och stående i benen idag och är allmänt seg. men annrs är det bra! Var sjukt mkt folk där igår så man tappade lätt bort eller gick om varandra typ hela tiden. Det enda som maen egentligen kan klaga på och som skulle kunnat vara bättre är nog vädret, regnade typ hela tiden. Tack och lov var jag smart och tog med min regnjacka :)
Var ju som sagt lite artister där och spelade, mycket trevligt, även om jag bara stod framför scenen ordentligt en gång, annars hörde man bara musiken på håll.

Idag är sista sommarlovsdagen för mig, på måndag börjar även jag skolan igen. Och tro det elelr ej, men jag har faktist längtat till att få börja skolan igen. Att gå hemma hela dagarna utan att direkt ha något att göra, blir tråkigt väldigt fort!

Imorgon blir det att följa med mamma och jobba ett tag, sen blir det kräftskiva på kvällen, men lite klasskompisar :) Ska bli mysigt, hoppas vi har lite bättre väder än vad det varit de senaste dagarna bara.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hur ser dina fredags planer ut då?:D

2010-08-27 @ 11:14:54
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

vad roligt :)

2010-08-27 @ 11:42:08
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu