Let's pretend it never happened...

Jaha då har ännu en helg hunnit passera och skolorna börjar rulla igång för de flesta. Inte för mig dock, jag får vila upp mig i två veckor till :)

Helgen som gått har innehållit både det ena och det andra, både roliga och lite mindre roliga saker. Har bland annat lyckats skriva den där himla tentan som jag gått och dragits med hela sommaren. Tyvärr kan jag inte påstå att det kändes varken bättre eller sämre än förra gången, så det är bara att vänta i typ 2 veckor och se vad resultatet blir (och hoppas på det bästa under tiden såklart ;)) Hunnit med at fira 1½ år med älskling! <3 tiden går fort när man har roligt, som man brukar säga! Och hunnit med att fira lite födelsedagsbarn.  

Idag gick vi på ikano och förstörde en massa pengar, eller Jonas förstörde pengar, inte jag. Har inte så mkt kvar att göra av med, utan räknar snarare dagar till lön och csn rullar in på kontot, då ska det handlas! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu