glomerulusfiltration hit och dit...

Imorgon smäller det, men av någon anledning känner jag mig inte as nervös för tentan. Inte ens lite och det gör mig nervös. Varje gång jag kollar på papprena kan jag inte koncentrera mig på vad som står utan tänker bara på annat. bläddrar och tänker det här kan jag, det här kan jag.
Antingen är det så eller också har jag helt fel och det går åt helvete imorgon det återstår att se helt enkelt!

Ska i vilket fall tvinga mig själv att läsa igenom mina sammanfattningar minst en gång till sen får vi se hur det går. Kan inte göra mer än mitt bästa eller hur?

Ikväll ska vi hem till Nanna för att göra tacos, umgås och ha det allmänt trevligt såhär dan innan tentan. Tror det kan vaar ganska bra och göra nått annat än att plugga in i det sista ;) Synd bara att inte Anna är där och gör oss sällskap, hon den jävlen är i spanien och gottar sig i värmen istället! FUSK:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu