17:e augusti!

229:e dagen på året i den gregorianska kalendern, en väns 20års dag, första dagen i skolan för de allra flesta gymnasie och universitets studenter, indonesiens nationaldag mm...

Sitter här hemma i min ensamhet, med godis och musik på högsta volym (okej inte högsta men bra mkt högre än vad jag brukar ha om det är folk hemma!) Funderar på vad dagen i ära har att erbjuda. vädret är knappast det bästa, grått och allmänt tråkigt. Trots det tvingas jag ta på mig lite varmare kläder och lämna värmen här inne för att bege mig ut i det tråkig vädret och rasta hunden. Han har inte lärt sig det där med toaletten som vi människor tyvärr. Sen får vi se vad som händer, kanske blir det att bädda ner sig i soffan och bara slappa framför tv.n. Låter väldigt lockande i mina öron måste jag säga. Gäller bara att hitta något roligt att titta på ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu